Lakás távfelügyelet
Távfelügyelet
Megfontoltan házunkat, lakásunkat felszereltük megfelelő mechanikai és elektronikai védelemmel. Betörés esetén megszólal a riasztórendszerünk szirénája is, azonban a legvalószinűbb az hogy ezzel a hangjelzéssel a környezetünkben senki nem fog foglalkozni és nem fog történni semmi ingatlanuk környezetében. Ezért van szükségünk a megfelelően megtervezett és kiépitett riasztórendszer mellett az ingatlanunk távfelügyeleti szolgáltatóhoz való csatlakozására.
A távfelügyelethez csatlakozásnak előnye még hogy nem csak abban az esetben értesitenek a diszpécserek ha lakásunkból betörésjelzés érkezik, hanem egyéb esetekben is pl: áramszünet, merülő akkumulátorok, eszközhiba vagy a napi 24 óránkénti tesztjelzés elmaradása.
Mindenképpen célszerű átjelző eszközként nem vezetékes telefont, gsm modult, vagy rádiós átjelzőt választani hanem ha van rá lehetőség GPRS átjelzőt. Ezen eszköz előnye a többivel szemben ha leszakad a telefonos hálózatról arról azonnal értesül a diszpécser nem áll fenn az a lehetőség hogy egy éles betörés vagy segélykérő jelzés nem megy be a távfelügyeleti központba a telefonos kapcsolat hibájából.
A távfelügyelet csatlakozás díjmentes országosan, a szükséges Gprs átjelzőt ingyen biztosítjuk ügyfeleink részére 1 percenkénti életjel lekérdezéssel!
Fontos a lakásriasztó kialakitásánál hogy minden egyes érzékelő függetlenül attól hogy az egy mozgás, nyitás, üvegtörés, füst, folyadék, rezgésérzékelő minden esetben külön zónára legyenek telepitve. Riasztás esetén igy biztonságos és a járőr dolgát is megkönnyiti mert a diszpécsr folyamatosan tudja tájékoztatni a járőröket hogy éppen melyik helységből érkeznek a jelzések.
Riasztás esetén mi történik ?
A beérkezett riasztásjelzést követően azonnal elindulnak a helyszinre járőreink. A kiérkezést követően bejelentkeznek a diszpécsernél és folyamatos kapcsolatban elmondják amit a helyszinen tapasztalnak. Ha rendelkezik a járőr kapukulcsal akkor körbejárja egytől egyig az ingatlan összes nyilászáróját hogy történt-e bahatolás, ha nem akkor ezt nyugtázza a diszpécsernek aki leegyezteti a tulajdonossal telefonon vagy a járőr a helyszinen ha odajött a megbizott vagy a tulajdonos és ez után a járőr elhagyja a helyszínt. Amenyiben történt behatolás akkor a járőr bevonja a további intézkedésbe a rendőrhatóságot és a tulajdonost is.
Hogyan is működik az Elektronika Vonala Távfelügyelet?
Járőrünk kivonul 15 percen belül az ön ingatlanjához, lehetőség szerint megállapitják járőreink a riasztás okát. Riasztás után azonnal értesitjük önt telefonos elérhetőségein. Amennyiben szükséges értesitjük és bevonjuk az intézkedésbe a rendőrhatóságot, tűzoltóságot és a mentőket is.A megbizó vagy a hatóság megérkezéséig biztositjuk a helyszint.
Távfelügyeleti Járorszolgálatunk az ország 70%-ában elérhető szerződésben vállalt maximun 15 perces kiérkezési idővel és felelősségbiztositással valamint évente 4 db dijmentes téves kivonulást is tartalmaz!
Segítünk:
Állandóan, tehát az esti órákban és hétvégén is!
Központi Iroda: + 36 29 428 – 395
Központi fax: + 36 29 447 – 010
Ügyfélszolgálati számunk: + 36 30 624 – 7425
Pólus Bemutatóterem: + 36 20 333 – 77 88
E-mail:
Ügyfélszolgálat: +36 1 40 20 300
+ 36 29 428 395
Mobil: +36 70 750 0 750
+36 30 624 74 25
Fax: +36 29 447 010
E-mail:
Bemutató Terem:+36 1 40 22 301
E-mail:
Riasztás lemondása: +36 20 4 220 220
(0-24) +36 20 3 955 588
+36 1 40 22 300
Központi Iroda: 2251 Tápiószecső, Szőlő u. 17.
Nyitvatartás: 08:00 – 17:00 (H-P)
Bemutatóterem: 1061 Budapest, Anker köz 2-4. IV. emelet.
Nyitvatartás: 10:00 – 19:00 (H-P)